Wednesday, March 21, 2012

^___^


Salam..
Cepatnya masa berlalu
Pejam celik pejam celik
Dah seminggu lebih aku jadi isteri orang
Macam tak caya ja
Ingatkan bujang lagi.. huhu
Dah takde la orang panggil 'Cik Izzati'
Tak sangka dalam usia yang agak muda aku dah bergelar seorang isteri
Dulu nak sangat kahwin umur 25
Last2 umur 23 dah kahwin..
Ok la tu..tak muda sangat..tak tua sangat..huhuu

Indah ke lepas kahwin?
Dah tentu la indah2 belaka..hikhik
Lagi indahh bila dapat hubby yang rajin masak..
rajin basuh baju.. rajin sidai baju..
Wahhh...legaaa...
Hidup kena la saling bantu membantu..baru bahagia
^___^


Semoga kebahagiaan ini kekal untuk selamanya
^___^

Bye

Tuesday, March 20, 2012

YaNG TeRiNDaH..



Saat yang terindah apabila aku menjadi 
milik insan yang teramat aku cinta..
Terima kasih Ya Allah atas kurniaan ini..

Thursday, March 15, 2012

ALHaMDuLiLLaH


Alhamdulillah..
Dengan sekali lafaz aku sah menjadi milik Mr.M
Syukur sangat2..
Majlis akad nikah pon berjalan lancar..
Walaupun demam aku tetap happy ^_^
-
-
Semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga 
ke akhir hayat & ke alam Syurga..InsyaAllah..
Aminn..


To My Hubby : Tq utk segalanya..syukur akhirnya syg jadi 
                     milik saya jugak..Luv u sangat2!!! ^___^


Bye
^_^


Thursday, March 1, 2012

Mee UdaNG KuaLa SePeTaNG


Mee Udang Special 
RM12.00


Yeehaa!! makan mee udang lagi! ^_^


Otw balik kampung ari tu singgah makan mee udang lagii lagii
Disebabkan gerai Mak Jah yg popularr tu ramai
Aku pon makan kat gerai lain
Aku order mee udang biasa tapi dah abis plak
Terpaksa la order special punya
Rasa memang best
Tapi mee udang special & biasa macam lebih kurang ja..
Yg special udang besar sikit..
Tapi aku rasa ambil yang biasa pon dah ok..
Jimat sikit..baru RM 7 sepinggan
^_^


** Tak sabo nak balik umah masak sup ayam! lalalaaa ^_^


Ok la
ByeByeBye

SeLaMaT MeNYaMBuT HaRi MARA Ke-46


Assalamualaikum
^___^



Selesai sudah aku menghadiri
 Majlis Perasmian Sambutan Hari MARA Ke-46
Majlis disempurnakan oleh 
YB Dato' Seri Haji Mohd Shafie bin Haji Apdal
Pada 1 Mac 2012
Bertempat di Dewan Utama, Menara MARA

Pelancaran sempena Hari MARA :

-Pelancaran Lagu Baru MARA 'AMANAH RAKYAT'
-Gimik Pelancaran & Montaj 'Tranformasi Memartabatkan Bangsa'
-Pelancaran Pelaburan MARA Berhad
-
-
**Best jugak lagu baru MARA
-
-
Apa yang aku dapat sempena Hari MARA?

Dapat dengar YB Menteri cakap.. huhu
Dapat dengar Sharifah Zarina nyanyi lagu MARA
Dapat makan free
Pas tu dapat benda kat bawah ni
I
I
V


Sila jaga kebersihan kuku & telinga anda!

^______^


SELAMAT 
MENYAMBUT
HARI
MARA




BYEEE