Monday, March 18, 2013

^___^


18 Mac 2013

1 tahun
1 minggu
1 hari


Love u so much hubby!!

^____^


Monday, March 11, 2013

HaPPy ANNiVeRSaRy






Alhamdulillah..10 Mac 2013 genap setahun aku & en.suami bergelar suami isteri
Syukur sangat2 orang yang aku cinta & sayang akhirnya menjadi suami aku..
Bahagia & seronok sangat bila dah jadi suami isteri..
Time bercinta dulu teringin nak basuh baju dia..nak sidai baju..nak lipat baju..
Sekarang ni hari2 boleh buat semua tu...hari2 ada depan mata >__<
En.suami aku ni suka sangat kenakan aku
Kadang2 tu rasa geramm sangatt
Pernah jugak  masa aku tengah mandi.. tiba2 aku dengar tingkap bilik sebelah bilik air umah aku  diketuk2.. cuak jugak masa tu..takut gak ada orang mengendap ke.. jembalang ketuk ke..dah la malamm.. tapi aku rasa laki aku yang nak takutkan aku..
Bila kuar aku terus tanya dia.. mmg taknak ngaku laa..aku paksa jugak baru dia mengaku :P Kadang2 tu tersembul muka dia depan pintu bila aku kuar bilik air.. silap hari bulan memang hilang hidung dia tu..suka sangat buat aku terkejut +__+  Macam2 la dia kenakan aku sepanjang kami kawin ni.. kadang2 tu aku pon kenakan dia jugak :P
Emmm..sekarang ni hidup kami semakin bahagiaa..
Dah semakin hampir si comel ni nak lahir.. sekarang ni dah 32 minggu =)
Tak saboo sangat nak peluk cium baby kami!
Semalam dah siap jahit barut..comei jerr barut tuu =)
Set tilam kekabu pon dah siap toknya buatkan =)
Huuuuu...panjang plak aku ceritaa..udah la yerr :P
-
-
Last skali
Semoga ikatan perkahwinan ni kekal buat selamanya..
Semoga cinta & kasih sayang ni mekar mewangii..cewahh 
Semoga segala ujian dapat ditempuhi dgn tabah & sabar..
To suamiku tercinta..
Terima kasih sebab bahagiakan kite
Terima kasih sebab sayangg kite
Terima kasih sebab banyak bkorban utk kite
Terima kasih selalu masak utk kite >_<
Terima kasih untuk segalanyaaa!! 
Love u so much B!!
Happy anniversary!!
^____^

Terima kasih Ya Allah kerana berikan suami sebaik dia..
Terima kasih Ya Allah atas kurniaan zuriat yg bakal lahir ini kepada kami..
TERIMA KASIH YA ALLAH..