Friday, June 20, 2014

KL SoGo - MeMBeRS DaY 27 & 28 JuNe 2014!!


Yeee!!! members day kembali!!
Tak sabaqnya nak p
Selalu tak excited pon coz orang ramaiii bebenoo
Kali ni excited sikit..nak beli barang si anak ja..
Peduli apa ramai ke takk..nak p jugak!! hahaha









pic credit to fb KL Sogo

Awal tahun ari tu dapat redeem RM60
Aku bukan kaki shopping sangat..tak banyak la point..huhuu



Members day lepas aku sempat beli stroller Mikhail ja
P pon malam..ada hal plak..tak sempat beli barang lain..

Hari Jumaat depan nak balas dendam!!
Nasib baik la selang 1 bangunan ja nak p Sogo
Stanby nak bersesak dengan lautan manusiaa T_T


Jom kesayangan2 sekalian!!!


(tapi aku ni tak suka orang ramai sangattt..selalunya aku p sogo tu tgk org ramai aku balik opis..malas nak bersesakkkk +_+ )


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers