Monday, November 15, 2010

TiKeT BaS.... 15.11.2010

waaaaaa..... (nangis dulu) ari ni aku tnsion bangat coz tiba2 abg aku xjadi balik kg smpena Raya Haji ni...(mgkin dia ada sbb ttentu) waaa.. dh la aku n kak aku nk tumpang dia esokk...tupp tupp ari ni dia gtau xjdii... waaa... tghari tdi aku pon g kaunter bas Maraliner... malang nsib aku tiket utk sok smua abisss... (mau nangis) pas 2 aku g plak kaunter bas Transnasional... yes! ada tiket! tp kol 10pg... waaa...mana lehh.. sok aku kja lgi....... pusing kpla aku........ terus terbayang2 wajah mak ayah aku... sedihnyaaaaaaa... balik kja kang aku nk terbang g Jalan Duta..tgk tiket kt c 2 plak... arap2 ada la rzeki aku n kak aku... klu xdak gak sok dtg kja aku nk bwak beg  siap2.. blik kja aku g terus kt Jalan Duta @ Bukit Jalil.. tggu ja kot2 ada tket lebih @ org xdatang.. Klu xdakkkkkkkkk jgakkkkk.... balik umah TIDO sambil nangis!!!!! Sekian.

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers