Tuesday, November 15, 2011

Mee UDaNG KuaLa SePeTaNG, PeRaK





Terbaikkkk Mee Udang kat Kuala Sepetang Perak
Dekat kawasan tu banyak gerai mee udang
Ada yang pernah masuk TV
Gerai yang aku p ni tak masuk tv pon
Tapi mee udang dia memang best!!
Udang pon banyakkkk
Tapi aku lupa lak nama gerai tuu..huhu
Sebelum ni aku makan kat gerai lain tapi tak best sangat
Kawasan ni agak jauh ke dalam kalau dari highway
Kalau tak berapa tau jalan.. mungkin akan tsesat!
Kebetulan gerai2 mee udang ni dekat dengan rumah Maksu aku
Bila p umah dia memang wajib singgah makan mee udang!
Auwwww
Terliurrr plak aku sekarang nii
Nak p Perak jauh plak
Mee udang kat KL tak sama dengan mee udang kat sana
Sobbb Sobbb =(
Mr.M....... nak makan mee udanggggg
Eh, lupa lak nak bagitau harga..
Tak silap aku mee udang yg biasa RM7 kot
Yg special RM11 (aku ingat2 lupa..hihi)

Sapa2 yang nak p makan mee udang ajak aku tau!!
^_^

Byeee


3 comments:

  1. pnh mkn gak! mmg sedap! sy mkn kat gerai yg masuk tv tu..hehe

    ReplyDelete
  2. betol tuu..mmg sedap ^_^ ari tu Izzati nak makan kat gerai mak jah..tapi time tu dah nak tutup.. nasib baik gerai lain pon sedap =)

    ReplyDelete
  3. sedapnya mee udng..ish tak penah la kak fiza smpai kt kola sepetang tuh..takat mee udang jalan sultanah nih penah la..hehe

    ReplyDelete