Tuesday, February 14, 2012

UJiaN HiV

Assalamualaikum..
^_^

Rasa macam dah lama tak update blog
Rinduuu aiihhh kt blog comot ni
4-7/2/2012 lepas aku balik kampung selesaikan hal nikah
Borang nikah : Pending lagi.. huhu
Ujian HIV : Done!
Keputusan HIV? dah tentu la ok kan ^__^

Ujian HIV aku buat dekat
Klinik Kesihatan Guar Chempedak, Kedah

Tunggu giliran 

Cuba teka yang mana jari aku?? ^__^
Pas ambil darah kena jawab soalan2 ni
Pas tu nurse bagitau mengenai HIV
Pas tu balik umah =)
Alhamdulillah..selesai 1 bab..
^_^

Ha, nak habaq kat hampa nii..

UJIAN HIV UNTUK BAKAL2 PENGANTIN HANYA 
BOLEH BUAT DI KLINIK KERAJAAN SAHAJA
HARAP MAKLUM
^_^

10 comments:

  1. ala,xgtau...bila hmpa p??? kalau dk bleh la jmpk kan....

    ReplyDelete
  2. kami p 6/2 ari tuu.. laa...hmpa dkat ka klau mai guaq? kami slalu p guaq tu.. ^___^

    ReplyDelete
  3. kmi slalu la p...tmbh2 hari rabu.....hehe....dkt ja la klau hmpa nak mai sini pun...

    ReplyDelete
  4. oo..dok p pkan rabu ek? nnti leh la jmpa ^___^

    ReplyDelete
  5. tumpang tanya
    nak buat saringan hiv terus p hsptl ke atau pegi mane2 temoat dulu amik borang ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy terus jer g klinik kerajaan.. xde ambil borang kt mane2.. =)

      Delete
  6. ada tetapkan hari tertentu or xkisah hari pape pun leh pi dear ..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya xkisah p hari apa pon.. klau kat kl ade yg kena buat appment dulu.. =)

      Delete
  7. nk tny keputusan dpt hari yang sama atau kna tggu 2
    lepas 2 minggu?

    ReplyDelete