Wednesday, March 23, 2016

Kembali ^_^

Assalamualaikum..

Fuhhhh berhabuk teruk blog hamba.. setahun lebih tak buka blog ni..
Blog kawan2 pon aku tak jengok dah.. nampak sangat sibuk dengan rumah tangga.. hihi
Macam mana kehidupan aku lepas berhenti kerja?? mesti la superr bahagiaa hehe 
Dapat fokus 24jam dekat rumah..anak..suami..time suami g keja tak fokus la kat dia >_<
Mikhail.. bulan 4 ni dah 3 tahun..cepat kan masa berlalu..dah besar anak Ummi & Abi :-)
24jam duduk dengan Ummi berpisah pon tak bolehh..manjaaa.. tak nampak Ummi sat pon mula cari..kadang2 Ummi saja sembunyi..hahaha  
Ok la.. blur dah nak taip apa..mata pon makin kuyu.. padan la time ni tak tidoq lagi..huhu
Mohon diri aku makin rajin la jengok blog ni hehe
Ok bye uolss

^__^ 


*************
Tengok2 buku lama tahun 2010 jumpa lirik lagu ni..
Teringat kenangan lalu menusuk kalbuu  cewahh
T_T




***setiap insan ada kenangan suka dan duka :-)




No comments:

Post a Comment