Monday, October 25, 2010

HaRikU.... 25.10.2010

Hari ini hari Isnin...Hari ini saya sangat guummbiraa coz saya dapat gaji... hati saya berbunga2 macam taman bunga.... datang kerja saya buat kerja dengan tenang sekali....pukul 12 saya pergi klinik ambil vitamin..  pukul 1pm saya pergi ke Maju Junction dengan Mas.. saya dan Mas pergi mesin ATM dulu..tapi saya sangat sedih coz duit saya x boleh ambil ... Maybank telah lukakan hati saya... hati saya kembali tersenyum bila Mas bagi saya pinjam duit dia dulu... terima kasih saya ucapkan buat Mas... selepas itu kami pergi ke body shop.. sungguh mahal barang disitu...tapi ia berkualiti...saya sangat suka... tapi saya suka tengok sahaja... kami berjalan2 pula di kedai berdekatan... kemudian kami pergi ke guardian... saya telah membeli pencuci muka dan bedak muka... setelah puas berjalan2...kami pun balik ke pejabat.... sekian terima kasih...
           (APA MOTIF AKU WAT AYAT MACAM BUDAK2 ????)

UbaT CaCiNg (sAya  aDa CaCiNg Ke?) , ViTaMiN C & MuLtiViTaMiN
FaCe WaSh & FaCe PoWdeR
-Me-
SeBeLuM G KeJa KeNa KLik2 DuLu...
:-)
Ok...Bye... ^_^

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers