Thursday, October 21, 2010

WaJaH BaRu + PiNk.... -21.10.2010-

Hari ni aku sangat bersemangat coz blog aku dah bertukar wajah!! Yang paling bez blog aku warna pink!!! sweetttt.......huhu... ok ke wajah baru blog aku ni????? ok la kan...janji aku sukee...:-) sememangnya aku hantu pink... apa benda yang aku nak beli kalau bleh wrna pink... tme nak beli baju msti aku akan pegang baju pink...padahal  aku nak wrna len... sampaikan 1 masa syg aku tegur aku.. 'yg, asyik pink je.... beli la wrna len plak'... adusss.... kena sebijik...(padan muka aku) Skrang ni aku dah mula cari bju wrna len plak... kang pkai pink je bosan plak syg aku tgk..hehe... tq sgt2 kt syg aku coz xjemu2 mlayan kerenah aku ni...:-)

No comments:

Post a Comment