Wednesday, December 21, 2011

KoLeKSi KaSuT

Dalam gambo ni ada 38 pasang kasut+slipper yg aku ada..
tu tak termasuk yang ada dekat office & dalam keta
Rasanya dekat 50 pasang jugak ^_^
Agak-agak aku boleh jual kat pasar malam tak?
Pagi tadi dah buang 4 pasang..huhu
RaK KaSuT dah FuLL!!!!
Comel tak??? ni kasut hiasan my sis ^_^

Walaupun kasut blambak-lambak
2,3 pasang ja yang aku suka pakai..
Yang lain simpan buat pekasam.. *_*
**Ish ishhh..membazir betoiii...

Kalau beli kasut aku memang tak pentingkan jenama..
Asalkan kasut tu selesa..
Kat pasar malam pon aku beli jugak..
Kadang2 beli kat pasar malam lagi selesa bila pakai ^_^
To En. Tunang..
Jangan risau ok..
Saya pakai kasut murah2 jer 
Tak payah awak nak beli kasut mahal2 kat saya..hihi
^_^


Tataa
^_^


No comments:

Post a Comment