Monday, December 5, 2011

LuNCH


LuNCh toDay.. Nasi putih + sayur taugeh + ikan goreng
Tpaksa mkn ikan sbb ayam tggal 2 ketul ja..pas 2 kecil plak ayam tuu
Aku memang tak suka makan ikan kalau kat kedai
Kadang2 ikan yg depa masak bau hanyir
Memang susah la nak tgk aku mkn ikan =)
Kalau ikan yg aku msk @ fmly aku msk baru aku suka makan
Kwn office siap ucap 'Tahniah' sebab berjaya abiskan ikan tadi..huhu


A&W aku makan Jumaat lepas dgn kwn2 office
Memang dah lama gilaaa aku tak mkn A&W nii..
Tak silap aku last aku mkn masa sekolah rendah..
Tapiii
Bila tengok jer burger tuuu..

emmm
hampehh
sebab?
Burger tu macam tak cukup sifat
Burger tu hanya ada 
Roti burger (mmg la wajib ada kan)
Beef
Timun 1 slice
&
sos

Kalau setakat ada semua tu ja anak buah aku darjah 3 pon pandai buat
Sayur pon takdak..
mybe sayur tu lompat keluar masa pkerja kat situ tgh balut brger tuu
Memang tak sedappp

Apa2 pon float dia sedapp..

Sekian!
Bye!
=)

No comments:

Post a Comment