Friday, November 8, 2013

Izz Mikhail 6 bulan ^_^


Assalamualaikum..
Sihat ke sahabat2 blogger?
Sekarang ni susah beno nak update blog..
Masa tak mengizinkan...huhuu
Emmm
13/10/2013 genap putera kesayangku 6 bulan!
Cepat masa berlalu.. rasa macam baru jer lahirkan Mikhail 
Hidup bertambah bahagia sejak kehadiran Mikhail
Anugerah yang terlalu indahhhh buat aku dan suami =)
Semoga aku & suami dapat menjadi ummi abi yang terbaik untuk Mikhail
^__^


Makanan pertama Mikhail.. puree carrot & kentang
Mula2 aku bagi kentang.. tapi Mikhail macam tak berminat jer
Mungkin masa tu Mikhail tengah meragam sebab mengantuk..

Puree carrot+susu ebm.. yg ni memang Mikhail suka =)

Sekarang ni aku bagi bubur+carrot+susu ebm
Aku selang seli dgn nestum beras+soya
Bila bagi nestum ummi pon ngappp skaliii..heheee



Pic kat bawah masa kat kampung..balik raya haji =)
Pic 6 bulan!
^__^















Kesayangankuuuu!!





LOVE ABI!!
LOVE MIKHAIL!!


byee
^__^


6 comments:

  1. same wf my baby!

    kalo nak info / share psl makanan bayi jemput la ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. zati dah tgk blog jusiza..menarik psl makanan baby! tq ye =)

      Delete
  2. izz mikhail da 6 bulan ye..sy punya adam mikail baru nak masuk 3 bulan..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la nama mikhail..heee.. wahh.. lgi 3 blan mikail awak dah boleh mamamm =)

      Delete
  3. aloo so cute la mikail cam umi..:)

    ReplyDelete