Monday, November 11, 2013

MaGiC BuLLeT vs BaBy BuLLeT



Assalamualaikumm..

Sebelum Mikhail nak masuk 6 bulan ari tu aku dah sibuk buat 
persiapan untuk Mikhail  nak mamam..
First skali aku cari blender



Hati ni bekenan gilaaa kat baby bullet!! comeii!!! Kalah kak tonn!!
Hampir2 dah nak beli..
Pas tu terjumpa plak Magic Bullet!


credit to google


Hati terus berbelah bagi.. nak beli baby bullet kee... magic bullettt...
Kalau beli baby bullet guna kejap je
Kalau beli magic bullet boleh guna untuk buat macam2
Akak aku beli dia kata memang bestt
Aku tanya pendapat suami tercinta dia cakap beli magic bullet
Ok! aku pon belilahh magic bullet ni secara online =)

Serius aku cakappp...
Memang besttttt guna magic bullet nii
Blend kejap je terus halus makanan Mikhail.. tak perlu nak tapis2 dah..
Puas hatii..
 Pas ni ummi nak buat makanan ummi plak guna magic bullet..heeee

Walaupun ada magic bullet.....
Hati ni masih teringat-ingat baby bullet yang cute miut tuuu +__+
Boleh tak nak beli jugak baby bullet tuuuuu
Tapi awal2 lagi suami dah pesan.. jangan nak membazirrr.. T____T
huhuuu

Ok la...
tataaa...

2 comments:

  1. Apa beza magic bullet dgn baby bullet ni eh? magic bullet brapa rm?

    ReplyDelete
    Replies
    1. magic bullet bleh wat ice blended..jus.. zati buat puding pon blend guna magic bullet je..bleh kisar rempah ratus sampai halus.. boleh guna mcm blender biasa.. baby bullet x sure plak kgunaan dia.. klau tgk kat youtube dia khas untuk mknan baby je kan.. zati beli rm99

      Delete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers