Thursday, July 3, 2014

HIGHCHAIR MURAH DI IKEA =)



Assalamualaikum & Salam Ramadhan
Mummy2 daddy2 yang tengah mencari highchair murah boleh la p beli dekat
 IKEA Damansara
Harga memang murah!!
Harga sebelum ni RM49.90
Masa aku p minggu lepas RM39.90!!
Ada warna putih ja



No ni penting! senang nak p cari nanti

Sebelum pasang

Selepas pasang

Terus rasmi!! sorry seksi sikitt hihihi

Duduk tak sampai seminit dah nak bangun =__=

Hari pertama buka puasa =)

Doa tak abis baca lagi Mikhail dah aminnnn


Bagi aku puas hati beli highchair ni
Harga murah & kualiti pon ok

Kerusi ni memang penting!
Kesian Mikhail hari2 pusing2 ja kot meja makan
Bila nangis aku angkat letak kat riba
Sekarang ni duduk makan semeja dengan Abi Ummi =)
Buka puasa sama2 =)

TQ to blog Aku Jusiza
Aku dapat tau dari blog Jusiza la ^_^



Ada lagi satu yang murah

Puting botol Avent!!
RM25.50
Boleh beli dekat 99Speedmart
Kalau beli online lagi murah tapi + postage mahal jugak kan


Ok la
Babaii
^___^


4 comments:

  1. sama2... ekek best kann dpt bukak posa sama2 dgn anak? rasa comel je bila meja makan ada space utk si manja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best buka posa sama2 =) anak happy ummi lagi happy ^__^

      Delete
  2. salam ramadan..
    klik nuffnang :)

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadhan & Salam Perkenalan..
    Nanti jemput join GA saya ye :)
    http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers