Thursday, December 30, 2010

MaLaYsiA BoLeHHHH!!!!!

X sia-sia aku tgk bola semalam! Memang bez! Penuh dgn emosi aku dibuatnya! Lagi emosi bila Indonesia asyik serang gol Malaysia!  Mula perlawanan 2 aku ttido.. tiba2 aku tkejut dengar org jerit2! dgn spontannya aku pon tjerit jgak!! yeeeeee!!!! GOLLL!!!!! 

Angah aku yg xprnah layan bola pon teruja jgak..dia pon jerit sekali!! aku suka btol tgk penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi... giler cekap dia tgkap bola..cayalahhhh!!!!! hampa memang terbaik!!! (kalau kalah cnfrm hampa kena kutuk kan..cian hampa). 

Berita paling mengembirakan aku & semua org bila PM umum Jumaat 31/12/2010 
CUTiii!!! yeeehhhaaaa.... TQ PM!!! Malam ni leh la aku balik kg dgn Along aku, xpayah nek bas.. jimat koss..

Aku nak nyanyi jap la. Balik kg.....ooooooo... balik kg..... hati giranggg.... terbayang-bayang wajah yg ku sayang... ehhhhh sudah la 2 Izzati, xsedap pon sora hg. huhu ... 
X sbaq aku nak jmpa ayah, mak & tok.. rindu sgt2 kat depa!! OK.. Selamat Bercuti!! BYEEEEEEE ^_^

** Dah lama x p tgk bola kat stadium
    Dah lama x tgk bola kt tv..hehe ^_^




TAHNIAH!



Abiss sudahh..tataa titiii tutuu.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers