Monday, December 6, 2010

WoNG SoLo MeMaNg BezZ..


01 Disember 2010 lepas balik kja aku melangkah kaki ke Wong Solo, Taman Dagang Ampang..dah dekat sebulan aku kempunan nak makan ayam penyet.. Akhirnya tertunai jugak hajat aku..yiiihaaa!! SaMPai ja kat situ aku terus meluru masuk cari tempat duduk.... yes!! ada tempat menarik! makan bersila la aku kali ni! ^_^  Ok! masa untuk order.. 
 
                           Aku    :          "kak, saya nak set ayam penyet 2, air sirap 1, 
                                                emm..kak, daging yang warna hitam 2 nama sapi ek? 
                                                xde dalam menu pon..
         Akak Wong Solo  :           Ya dik.. nama sapi.. ni menu baru.. 
                                                (sambil tunjuk wajah sapi yang baru) 
                                                tapi sama macam dulu jugak.
                       Aku       :           Ok kak, sapi 1 ye... 
         Akak Wong Solo  :           (ulang balik order)   



 *lebih kurang mcm 2 la perbualan aku dgn akak 2

Tunggu dalam 15 minit makanan aku pon sampai... waduuhhhh.... terliurrr akuuu...
Apa lagiiii.... baca doa makan..... pas 2 nyummmmm nyummmm!!!! woooo!!!! sodapppp!!! Pedassss!!!! memang terbaik laaa.... (bagi aku memang terbaik la tempat ni) aku makan sambil nangis coz pedas... selepas setengah jammm.... eeerrrrkkkkk.... Alhamdulillah... kenyang... ^_^  rehat 5 minit... pas 2 g bayar... (bezznyaa kalau free)




*   Ayam Penyet 2 set  :   RM10.90 + RM10.90
     Empel Sapi             :   RM6.90
     Sirap Ais                :   RM2.00
     Jumlah                   :  RM30.70 # 




* ntah tol ke x nama empel sapi 2*

Ok... bye2 Wong Solo... saya mau pulangggg.... nanti saya datang lagi... ^_^
  



AyaM PeNyeT
^_^
EmPeL SaPi
^_^


               

No comments:

Post a Comment