Tuesday, January 25, 2011

SamPai BiLa??

Sampai bila aku nak hidup dalam keadaan macam ni
Kenapa aku dipergunakan masa aku senang ja
Masa aku susah layan aku macam aku xdak harga diri
Aku ada maruah.. tapi manusia itu sering calarkan
Aku xtau sampai bila aku harus bertahan
Sampai bila hati aku harus tersiksa
Mungkin dah sampai masa aku keluar dari kekusutan ini
Sampai bila aku nak biar manusia itu siksa jiwa aku
Aku terkilan bila manusia itu doakan yg xbaik untuk aku
Ya Allah... keluarkan aku dari permainan manusia itu..
Aku x sanggup lagi.... Aku x sanggup...
Jauhkan aku dari manusia itu...
Jauhkan......






No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers