Thursday, October 20, 2011

MeRaYaP KaT GeNTiNG HiGHLaND


TaRiKH : 16//10/2011 (AHaD)
MaSa : 4.30 PeTaNG
TeMPat : GeNTiNG HigHLaND
-
-
Kami lepak kat luar ja..
Nak masuk dalam bajet takdak..hahaha



SeJukk!!

AiMaN FaRHaN

CiaN aNaK BuaH aKu KeSeJuKaN..



DaH LaMa TaK MaiN BeNDa Niii...=(



Sayang2ku.. jangan majok ek..
nanti kita datang masuk main kat dalam tu ok.. =)

BaKal PeNgaNtiN..hihihihi



LeLaKi iDaMaN yg SuKa MeLaYaN KeReNaH aNaK buaH aKu.. =)

Apa kes tarok bunga kat telinga tu syg?



best leh makan angin kat genting..
tapi lagi best kalau masuk main kat dalam tu..
dah lama tak jerit2..huhuhu

**tengah rancang nak p bcuti kat Cameron Highland..
banyak kenangan manis kat situ..huhu**

**kesian blog comot aku ni..dah seminggu aku buat taktau kat dia..
aku bz sangat2 sekarang ni..letihh toll..

Ok la..
Bye..

4 comments:

  1. wahhh bestnya....dulu kmi p,xsjuk pun....huhu....naik cble car ka??? tp cameron konfem sjuk...hehehe

    ReplyDelete
  2. x naik cble car pon =) kami p pon dh ptg..huhu.. klau p cmron mau mgigil gila tme nk mndi pgi..hehehe

    ReplyDelete
  3. waaa..lama tk pi genting..windu pi masa mula kawing dulu.nek bas ja..dri Pekeliling ke Genting...

    ReplyDelete
  4. waa..mula kawin p genting? msti best kan =) =) Izzati x prnah g p nek bas.. slalu p nek keta ja.. tringin gak nk nek bas..=)

    ReplyDelete