Thursday, January 19, 2012

Balik Kampung

Huureee
Balik kampung lagiii
Time ni aku balik sebab aku kawin
-
-
Eh! silap! sepupu aku kawin
Aku lambat lagi..
^_^

Sebelum p kenduri belasah apam polkadot dulu
Dalam tu ada mcm2 inti
Comei gila apam niiii
Rasa pon sodappp

Wajib tangkap gambaq!
Aku & Cik Tina sepupu aku

Bersama mak tercintaa
Love u mummy!! Muahhh!!
^_^
Baju merah tu anak buah aku..Irdina
Baju pink tu kembar aku.. Izzah
-
-
-
-
-
-

**cehh..berangan nak ada kembar..huuuuuu

Wewiitt!! Dah jadi suami orang sepupu aku sorang ni =)

Suka makeup & veil tu
Cantik!!
Sesi bgambaq dgn pengantin
^_^

^_^

Tengah jalan nak p kat keta
Tserempak dgn kak angkat aku!!!!
Bestnyaa!!
Last jumpa masa dia baru bsalin
Sekarang ni anak dia dah boleh jalan pon!!
Comei betoii si Danish!!
^_^

Sebelum naik keta nampak rambutan!
Eeewww
Nak ja aku panjat pokok ambil rambutan tu!
Lagi sodapp kalau makan rmbutan atas pokok!
-
-
Lepas p kenduri terus p Pulau Bunting, Yan


Nak p Pulau Bunting boleh naik bot @
lagi senang
 naik ja jambatan..
Tapi yang tak bestnyaaa 
tempat ni macam tak terurus ja
Nak sampai kat pulau tu kena

jalan kaki @ naik motor
Keta boleh parking kat luar ja
Aku pernah jalan kaki sampai hujung jambatan..
Menarik gak pemandangan kat pulau tu
Tapi bila nak jalan balik.... memang terasa malasss
Jauh kot nak kena jalan kaki...huhu
Baik p naik motor ja.. Kalau hampa kaki pancing boleh la mai tempat ni
Aku tengok ramai orang memancing ..

Haikal membawa diri.. 
Happy Family! 
Kalau lapaq @ dahaga bleh la beli kat gerai2 tu..

Masa ni air laut surut..





Memang bsepah muka aku & si Tina nii
Irdina & Faiz
Si Faiz siap terjun dalam lumpur tu..
Habis kaki dia warna kelabu
Bila aku nak tangkap gambaq kaki dia
terus dia lari..

Ujung belah kiri tu abang aku
Yang baju hitam tu adik aku
*Aku suka gambaq ni!
^_^
Pemandangan masa balik 
-

Pas tu singgah makan kat  Pekan Guar Chempedak

 Kuey Teow Sup.. aku kongsi dgn Tina
Char KueyTeow

Dah kenyang terus balik umah
Malam p balik umah kenduri
Saja nak kacau pengantin..hahahaha

Apa2 pon aku memang seronok bila balik kampung
Lagi seronok bila p jalan2..
Lagi seronokkk lepas ni dah ada peneman baru bila balik kg!
yuhuuu
Tak sabo lorrhh!!
^_^

Ok la
Byeeeee

5 comments:

  1. hmpa ni comey no....geram kmi....rasa cm nk kutay ja....hehehe....dkt dh tu ngn umah kmi kan....
    *abg single g ka????/ hahahahaha

    ReplyDelete
  2. jgn la dok kutay kamii..hahaha tu la..dkat dah..tggu dah nkah ngn mr.m leh la p umh hmpa..heee
    abg sgle lagi..nak ngorat ka? hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.....umoq brp????? hahaha...stgi hmpa kna pggl kmi kak plak kn...haha

    ReplyDelete
  4. umoq 24 kak jasmin.. hikhik ^__^

    ReplyDelete