Thursday, December 6, 2012

IBu HaMiL & DuRiAN


credit to goole


Sebelum ni aku tertanya-tanya boleh ke makan durian masa mengandung
Ada orang cakap boleh makan..ada yg cakap tak boleh..
Nak confirmkan boleh makan ke tak aku tanya doktor masa scan baby last week
Doktor cakap BOLEH MAKAN tapiii... 3 ulas jer sehari..
Jangan makan lebih sebab durian panas..
Bila kandungan dah besar boleh ke makan lebih sikit? lupa plak aku nak tanya :P
Semalam aku makan 3 ulas lepas tu terus minum air cap badak
Start dari ari Sabtu lepas hari2 aku makan..tapi sehari 3 ulas jela..huhuuu
3 ulas pon xpa..janji dapat makan..


^__^


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers