Thursday, December 6, 2012

TuDuNG SYRia


Tengah semangat nak buat sendiri tudung syria
Sekarang ni dah makin malas nak pakai shawl
Pakai syria sarung jer terus..tak payah nak tarok jarum peniti byk2 =P
Nak g ambil wuduk pon rasa mudah.. tak payah nak mengadap cermin lama2
Banyak jer alasan aku yerr.. padahal aku malas nak belit2 shawl :P
Harap2 jadi la tudung syria aku buat nanti
Dulu tudung sekolah pon buat & jahit sendiri
Takkan sekarang ni tak pandai buat kot kan :P
Kawan2 opis pon nak buat sendiri jugak
Good luck yer korang!
^____^


Tataa!!

2 comments:

  1. i tade geng nak pilih2 kaen...uuu... nak maen jahet....uuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. cian awk..tu la..sape sruh tggalkan mara..hihihi

      Delete