Wednesday, July 6, 2011

GeGaR I-CiTy SHaH ALaM


Minggu lepas aku & kaum kerabat aku p gegarkan I-City Shah Alam
Pas wat show kami p ronda2 kot situ...huhuhu
P wat show?? Cisss bajet artis dohh!! pangg!! kena pelempang...
Cian anak2 buah & adik aku asyik ajak p I-City ja
Demi sayang aku kat depa aku tunaikan permintaan depa tuu
^_^

Apa yang best kat I-City?
Best tengok lampu jelaa

X larat nak taip banyak2
Layan gambo jelaa..










Aku yang pendek @ adik aku yang tinggi sangat??








Tataa
^_^

3 comments:

  1. best2.....lama dh x p....nmpk cam dah lain dh....p x ajak kmi pun kn....nk bebai r cm ni.......huhu :(....hehe
    *c dia pun p gak??? syok la tu....hehe....awt kmi nmpk adik hmpa tu ngn c dia mcm lebih kurg ja ek??? adik single g ka????? ahahahaha....pastu dpa tu kmbr ka??

    ReplyDelete
  2. lupa la nak ajak hampa..hehe jgn la bebai..nnti x comeii..huhu.. yeke lbih kurang?? len ja kmi tgk.. xtau la adik kmi sgle ke x..hehe.. budak lagi la adik kmi..bru form 4.. tpi tggi..huhu.. inner kmi dah beli.. tpi kmi balik try ketat plak.. sok baru kami nak p tukaq.. prple gelap leh x? tpi prple glap mcm x lawa ja..huhu

    ReplyDelete
  3. haha.....sama umur ngn adik kmi la kalau cm tu...hehe....gelap pun ok jugak.....tp dh hmpa kata xlawa,xpa ja cm na pun....
    *kami tag GA tau

    ReplyDelete