Thursday, July 28, 2011

SaMpai HaTi TiNGGaLKaN AKu


Salam
Aku tengah sedih nii
Hukhukhuk


Kak Azza... sampai hati ko tinggalkan aku..
Dah 3 tahun kita bersama..
Akhirnya kita berpisah.. :-(

Dah xdak kawan aku nak luah2 perasaan & gosip
Tinggal Mas jer..huuhuuuhuuu
Tapi aku tetap gembira ko dah dapat keja tetap..
Syukur Alhamdulillah..
Rezeki ko nak dirikan masjid :-)

Kak Azza.. tq coz x jemu layan kerenah aku
Walaupun kadang2 kita gaduh2 manja..x sependapat..
Tapi kita tetap baik sampai sekarang
Kadang2 aku tinggi suara dengan ko..
Kadang2 ko tinggi suara dengan aku..
Tapi kita x pernah bergaduh lebih dari 1@2 jam
Hukhukhuk
Aku sedihhhhhhhhhhhh


Ko sahabat aku dunia akhirat..
Aku sayang ko..
Nanti aku mesti rindu ko..
Nanti mesti aku jenguk2 meja ko sambil bergenang air mata
Mesti aku akan terpanggil nama ko
'Kak Azza'
Eh..
Ko dah xde kat sebelah aku..
:'(
Aku nak nangis laju2 nii

:-(


Bye
:'(


*pic-credit to google

3 comments:

  1. akk...bye jugak... =(
    tak sempat nak salam dier...
    bz beno..
    y penting kad die nnt kite kasi pos laju.. up sket!

    ReplyDelete
  2. :') sdihnye baca..
    stiap yg berlaku ada hikmahnya.. mungkin perpisahan ni membuatkan korang lebih akrab. jgn sedih k. ingat, ade hikmah ni..

    ReplyDelete
  3. Cik kiah : jap g dia datang la..huhu

    The crows : betol ape awk ckp tu..huhuhu

    ReplyDelete