Tuesday, July 19, 2011

HeY MaKCiK!


Hey makcik 
Kenapa dah tua2 x reti nak hormat orang?
Macam ni ke contoh nak tunjuk kat orang muda?
Kononnya 'hormatilah orang tua'
Tapi bila kita dah hormat..dah cakap baik2.. tengking2 kita plak
Haiyaaa.. 
Makcik call nak cakap dengan orang lain..
Dah orang 2 x dak makcik marah2 saya pulak KENAPA??
Huhh
X sangka mulut makcik macam puaka
Bila saya nak cakap makcik terus letak telefon dgn ganasnya
Apa ni MakCik??? Kuang ajaq sangat kenapa?
MAKCIKKKK... tu bukan salah saya OKKK
Jangan la suka hati nak marah2 saya
Saya xtau apa-apa laaa
Kecikkkk hati ni tau x makcikkk

Saya tau mungkin makcik ada masalah
Tapi cakap la baik2
Emmm
Xpela... saya maafkan makcik..huhuhu


-INDAHNYA HIDUP KALAU SEMUA ORANG SALING HORMAT MENGHORMATI-

6 comments:

  1. apa la mak cik tu.....sabor je la

    ReplyDelete
  2. alahai...........ksian nya kat izzati kn...sabar2....hehe

    ReplyDelete
  3. ksian kan kat kami..hukhukhuk =(

    ReplyDelete
  4. hye :) kamu terpilih di antara 50 org ya! :)

    ReplyDelete
  5. thanks dear! ^_^ alhamdulillah..dpt top50 pon dah ok ^_^

    ReplyDelete