Friday, August 5, 2011

MaCaM-MaCaM RaYa

Salam..
Tadi kat Jalan TAR dah ada kedai pasang lagu raya...
Terus terasa dah nak raya.. padahal baru 5 hari puasa..
Kalau bulan puasa Jalan TAR paling meriah
Macam-macam ada jual
Baju raya..
Seluar raya..
Tudung raya
Anak tudung raya..
Sampin raya..
Keronsang raya..
Butang baju raya..
Kasut raya..
Stokin raya..
Kuih raya..
Sampul duit raya..
Duit raya..
Jalan raya..
Bunga raya..
Lebuhraya..
Apa lagi ek yang raya...
Ha, ada lagi..
Suraya..
Hohoho
Sebelum banyak lagi aku merapu..
Baik aku benti dulu..

Pagi2 gosok gigi..
Esok lusa jumpa lagi..

Mastura pakai lebai.. babaiii...! 



*baju raya ayah..mak..adik & cik izzati tak beli lagi..
*esok dah dapat kunci rumah baru! bestnyaa!! 

8 comments:

  1. aku tesedak ade orang sebut name aku..
    tapi masalahnye..bile pulak aku pakai lebai?

    sekian
    daripada: Aku Yang Kompius

    ReplyDelete
  2. Cik kiah : saje je aku tarok namamu.. hahahaha

    Hamzah : btol tu..huhuhu

    ReplyDelete
  3. merahitujambu : Salam Ramadhan =)

    ReplyDelete
  4. hmm baju raya utk kami plak cam na?????? kami pun adik hmpa gak.....hehe

    ReplyDelete
  5. salam, nanti nk gi jln TAR tu bershopping..

    ReplyDelete
  6. Jasmin : baju raya utk hampa? ada..nti kami tgk dlm almari kot2 ada lagi baju raya 5 taun lpas.. hahaha

    Hanez : jom kita meriahkan j.TAR.. ^_^

    ReplyDelete