Thursday, August 4, 2011

RiNDuNYaa



Tok.... Rindu sangat kat tok!!!!!
Tahun ni dah tak sambut puasa & raya dengan tok
Bukan tahun ni jer.. tapi tak kan sambut sekali dah sampai bila2
Tok..
Seronok tak kat sana?
Mesti tok seronok kan dapat jumpa Tokwan..Mak & Ayah tok kat sana
Rindunya kenangan bersama tok..
Last kita jalan2 kat Cameron Highland bulan 7 tahun lepas
Seronok kan tok?
Ingat tak sy basuh jubah tok malam tu?
Rasa kelakar jer..
Masa kat Cameron tok cakap nak beli beg
Sambil2 tu tok tengah tengok beg yg ada gmbar strawberry
Sy cakap kat tok nanti sy beli kat tok..beg ni cepat kotoq sbb wrna putih
Pas tu tok senyum

Bulan 8 tok sakit..
Masa balik raya sy beli beg kat tok
Masa tok ada dekat umah Mak Njang.. tok ingat lagi beg tu..
Tok suruh depa ambik beg tu kt umah & bawak dekat tok..
Tok masih ingat sy yang beli beg tu
walaupun tok dah tak boleh nak cakap sangat masa tu
=(

Emm
Semua tu tinggal kenangann
Sekarang tok dah tak dak
26 Januari 2011 tok tinggalkan kami semua..
Ya Allah..
Sedihnyaaa..
Rindu sangat2 kat Tok



Al-Fatihah 



Semoga roh tok dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman.. 
Aminn...

5 comments:

  1. huhu...sedih kami baca.....
    Semoga roh tok dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman..
    Aminn...

    ReplyDelete
  2. semoga tak dicucuri rahmat di bulan ramadhan..

    ReplyDelete
  3. sedih akak baca kenangan terakhir bersama tok tu.. :( semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan org yg beriman..aminn

    ReplyDelete
  4. HJ : thanks =)

    Hanez : kenangan paling indah tu akak =( hukhuk thanks yer..

    ReplyDelete