Tuesday, September 20, 2011

DaH 4 TaHuN Dah..


Haii
Pejam celik pejam celik dah 4 tahun hubungan aku & Mr.M
Tahun ni paling bermakna sebab kami dah mengikat tali pertunangan
Alhamdulillah..syukur sangat2..
Walaupun banyak dugaan yang kami tempuh.. tapi kami tetap bersama sampai sekarang
Perkenalan kami bermula masa aku keja dekat Pejabat Pos Besar KL
First time terpandang Mr.M aku tertoleh 2 kali
Dalam hati aku 'encemnya'
(walaupun tak la encem sangat..hahahhahaha)
Tapi pandangan aku dia tetap encem dari org lain (watpa nak puji org lain kan?)
Kami kenal masa bulan puasa..
Memang kebetulan sgt2 dia pon orang Kedah mcm aku
Bermula tarikh 20/09/2007
Dengan rasminya kami menjadi pasangan kekasih
Tapi sekarang bukan kekasih..dah jadi tunang..hehe
Cukup la setakat ni cerita kami.. =)

To Mr.M..
Thanks sangat2 bahagiakan hidup sy..
Thanks tak jemu2 melayan kerenah sy ni..
Thanks banyak bkorban utk sy & my family
Thanks utk segalanya sayang..
Semoga hubungan kita kekal buat selamanya..
Love u so much!
Sayang kamoo banyak2!!
Tahun depan boleh raya sama2 kan..hehehe




Yang terindah..


** Semoga abah Mr.M cepat sedar & cepat sembuh..aminn..
**Baru hari ke 2 Mr.M kat kg..tapi mcm dah lama x jumpa..rindu!!


Bye..

10 comments:

  1. wahhhhh.....thn dpn msuk 5 thn dh......bgus2.....moga bhgia selama2nya...

    ReplyDelete
  2. sweetnya kapel ni...muga berkekalan dan bahagia...

    ReplyDelete
  3. semoga kekal bahagia sampai ke jinjang pelamin, sampai ke anak cucu:)

    ReplyDelete
  4. Jasmin : a'aa...thun dpn dah 5 thun.. ^_^ thanks.. =)

    ReplyDelete
  5. msredcheesecake : thanks dear ^_^

    Cik Jatt : thanks dear ^_^

    Riva'i : thanks! =)

    ReplyDelete
  6. semoga izzati n Mr M berbahgia..
    kak fyzz dulu...bercintan cintun 5 thn baru kwin tau..emm kwn since umo 18 then umo 22 tunang..n then 23 kawin..pastu 24 dpt first baby..then 29 2nd baby..skang kami berdua dh 30 thn...:)

    ReplyDelete
  7. fyzz : aminn..tq akak.. oo.. 23 akak dah kwin..Izzati pon mgkin 23 jgak kot kawin..hehehe ^_^ lama gak la akak bcintan cintun..hehehe =)

    ReplyDelete
  8. hmm lama gak la..kira teman gaduh2 sayang la..hahaha...dulu hubby belajq di UTM Jalan Semarak..kak fyzz lak..kt Uitm Pahang...eh ke situ lak..moralnya w/pun jauh tp cinta kami ttp bersatu..yeah ati..23 is perfect age to married...hehe

    ReplyDelete
  9. cinta jarak jauh la ek... kalau dah jdoh dok jauh mna pon ttp bsatu kan.. ^_^

    ReplyDelete