Monday, September 19, 2011

TeRMaKaN MaKaNaN BeRaCuN!


Rabu lepas aku kena keracunan makanan
Memang meraung aku semalaman..huhu
Ntah makanan mana la yang beracun tu
Petang Rabu tu memang aku dah rasa lain macam ja
Tiba2 lemah ja badan aku
Siap dgn cirit birit lagi
Balik umah aku terus tido
Pukul 1.00am aku terjaga
Perut aku menyucuk2
Badan lemah gilaaa
Memang tak senang duduk la
Pukul 1.30am..
uwekkkkkkkkkkk!!!
ambik hang...
Terkeluar segala makanan yang aku makan..
Rasa nak pitam pon ada.. huhuhu
Menangis aku sorang2.. =(
Bangun pagi siap2 nak g keja.. tapi badan masih lemah
Demi tugas aku gagahkan jugak diri ni...cewahh..demi tugas beb!hehe
Tapi sampai kat separuh jalan memang aku tak tahan..
Mr.M bawak g klinik..
Doktor cakap kena keracunan makanan..
Pas tu doktor bagi MC.. 
Balik umah pas makan ubat aku tido puas2!!
Bangun je terus senyum lebar sebab cuti 4 hari..dapat rehat panjang!
^_^
Habis bab aku..


Semalam aku dapat berita mengejutkan dari Mr.M
Bakal ayah mertua aku accident
Ada orang langgar masa otw nak g masjid
Abah Mr.M naik motor..yg langgar dia pon naik motor jugak
Sampai sekarang ni abah Mr.M masih tak sedarkan diri lagi..
Pagi tadi Mr.M dah balik kampung
Paling sedih Mak & Abah Mr.M nak g Makkah bulan 10 ni =(
Semoga abah cepat sembuh..
Semoga keluarga Mr.M tabah menghadapi dugaan ni..
Aminn...


Nak sambung buat kerja sambil rindu tunang tersayang..huhu
Bye..


7 comments: