Monday, July 16, 2012

Ohhh No Celcomkuuu =(



Mood sedihhhh
Aku baru lepas call celcom
Aku cakap no celcom aku dah kena block sebab dah lama tak topup
Pekerja celcom cakap no tu diaorang dah jual
Tapi takde orang beli lagi..
Aku tak boleh ambil no tu balik
Diorang pon taktau tempat mana yg jual no aku tu
Huwaaaa..aku nak no tu jugakkk
Banyak kenangan aku dgn no tuuu
No tu hubby aku beli masa mula kenal dulu
=(
Sejak hp aku rosak awal tahun hari tu aku dah tak on no tuu
hukhukhuk
Macam mana nak buat niiiii
takde mood nak buat keja!!
-_____-


asyik ulang ayat 'no tu' jer..huhuhu


Nak nangis duluu..byeee!!

No comments:

Post a Comment