Tuesday, July 3, 2012

ToPuP uNTuK KoRaNG!


Salam..
Tengah aku tengok2 gambar kat p.drive
tiba2 aku ternampak gambar lama ni
Gambar ni masa aku darjah 1
Rindu zaman dulu2!!
Kalau doraemon wujud nak ja aku ajak dia pergi zaman ni balik
Doraemon kan ada mesin masa yg boleh pergi zaman dulu2 & zaman akan datang
Doraemonnn!!! cepat la muncul!!!
*_____*

*mula la nak merapu Izzati ni*



Petang ni aku bmurah hati nak bagi topup hp dekat korang
sebabnya sekadar suka-suka ^__^


Syaratnya senang ja
Tengok gambar kat atas tu
Lepas tu cuba cari mana satu Nur Izzati (aku laa)
Bila dah jumpa..tinggalkan komen dekat entry ni
Jawapan tepat & terawal akan dipilih sebagai pemenang
*maaf yer gambar blur sikit*


Hadiah :

Topup RM5 X 2


Aku nak 2 pemenang sahaja


*nak hadiah banyak2 tunggu aku buat GA nanti..huhu*


Tarikh tutup :
4/7/2012


Sekian! TQ
^_____^


4 comments:

  1. Eyqa nak cube teka..
    Kak izati yg berdiri barisan kedua..
    2 dari kanan..
    yg pakai skarf pink too..
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. alamak susah nak camler..huhu...tembak jelahekk...

    depan sekali no.4 dari kiri(tepi cgu tu kot)..agak2 je..

    rajin2 t singgahler ke blog cik honney pula:
    http://wadahberbicara.blogspot.com/2012/07/cuti-cuti-ke-kuching-part-i.html

    ReplyDelete
  3. kami teka p la...kot2 dpt topup free...(tp klau kalah,bg gak tau....hehe)....kmi teka,yg brdiri barisan tgh,no2 dari kanan (ikut tgn kmi la..)...nmpk cm pakai cekak wrna kuning kot...muka cam hmpa ja pun,dia la kot....comey ja...(puji p la...kot2 bleh dpt topup free...hehehe)

    ReplyDelete
  4. barisan kedua. kalau dari kiri no 2, kalau dari kanan no 13. hehe yeke?

    ReplyDelete