Thursday, September 20, 2012

Aku & DiA.. 5 TaHuN..



Hari ni 20/9/2012 genap 5 tahun aku & hubby bersama
Kejap ja masa berlalu..
Dulu couple..sekarang ni dah kawin >__<
Sekarang ni berdua..tahun depan bertiga ^_^
Alhamdulillah.. Terima kasih Ya Allah..


To hubby..
Terima kasih jadikan saya isteri awk..
Terima kasih jaga saya selama ni..
Terima kasih tak jemu2 layan kerenah saya..
Terima kasih selalu tunaikan apa yg saya nak..
Terima kasih selalu masak untuk saya >_<
Terima kasih selalu dengar saya potpettpotpett..:P
Terima kasih sentiasa sayang saya
Terima kasih la untuk semuanyaaa &
Maafkan segala kesilapan saya..
Semoga hubungan kita kekal buat selamanya
Semoga kasih sayang kita sentiasa mekar mewangi =)
Semoga kita tabah menempuhi dugaan dari Allah..
Semoga anak2 kita nanti menjadi anak yg soleh & solehah
LOVE U SO MUCHHH SAYANG!!
SAYANG SAYANGG SANGATTT2!!!

-izzmin4ever-

^____^



5 comments:

  1. tahniah..moga hubungan korg berkekalan hingga ke pintu syurga... fuyooo...aahahahaha.. ayat gempak dr teman blogger... =)

    ReplyDelete
  2. Semoga berkekalan hingga ke anak cucu :)

    ReplyDelete
  3. Cik tot... congratulationss!!! heeeee

    ReplyDelete
  4. so sweet. moga bahagia hendaknya :)

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers