Thursday, September 20, 2012

TaK LaLu Nak MaKaN.......



Sekarang ni tengok nasi pon dah tak lalu
Tengok lauk banyak2 lagi la tak lalu..
=__________=
Tak tau nak makan apa lagii..
Takkan nak makan bubur hari2..
Tak lalu nak makan..tapi asyik lapo ja
Kalau tak makan mula la loya
Huhuhu..
Mak aku cakap masa dia pregnant dulu pon memang tak lalu nak makan
Tok aku masak macam2 pon dia tetap tak lalu.. ciann mak aku..
ciann jugak kat aku..huhuhuh
Sabo banyak2 yer Izzati..kuatkan semangat!
^_____^

**sejak dok jauh ni memang penat gilaaa.. 
sampai umah kira nak tido jaa..rasa lemah badan ni  =__=

No comments:

Post a Comment