Wednesday, November 7, 2012

CoMoT =(



credit to google

Tengok post Lyssa Faizureen dekat FB pasai nama-nama kucing
Emmm
Tiba2 teringat COMOT
Tak salah aku tu la nama kucing yg family aku pernah bela
Rasa sedih plak bila teringat Comot..
Si Comot kena langgar dengan motor
Orang kampung aku jugak yang langgar
Time tu memang aku marah gila dekat orang tuu
Menangis meraung aku dibuatnyaa
Dia pon nangis skali & mintak maaf..huhu
Si Comot selamat ditanam kat belakang umah aku =__=
Aku pon dah lupa sapa yang tolong tanam.. mak..tok..@ abg aku
Emmmm
Last aku tengok Comot masa dia tengah lepak2 kat tepi carpet dlm umah
Tak sangka tu kali terakhir aku tgk masa dia hidup
Walaupun masa tu aku tak sayang sangat kat Comot
Tapi bila dia dah takde baru aku rasa kehilangannn
Dah takde baru nak dikenanggg  =____=
Kejadian ni pon dah lama berlaku..rasanya masa aku sekolah rendah..
Emmm
Sampai sekarang aku tak minat nak bela kucing
Takut perkara yg sama berulang..


*sebak dalam hati ni*
RINDU COMOT!!!

=(



*Hargailah apa yang ada di sekeliling kita.. 
tak kira la manusia..haiwan @ lain2*


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers