Wednesday, November 14, 2012

DuMeX MaMiL MaMa PiLiHaNKu =)







Dumex Mamil Mama
RM30.-- sen kat belakang tu aku lupa :P
Perisa Coklat (tak berani beli perisa biasa..takut tak sedap)
Aku beli dekat Giant.. kat tempat lain mahal sikit
Rasa memang sedap.. takde bau hanyir
Semalam bagi hubby rasa..dia pon cakap sedap :P
Sepanjang aku pregnant ni aku mengalami..
Sakit bahagian kiri dari tulang pinggul sampai kaki..
Rasa menyucuk-nyucuk peha ni 
Time naik motor rasa nak tercabut ja belah kiri ni
Sakit di tempat yg sama sampai la nak tido..
Bila dah baring memang susah nak bangun.. sakittt
Nak tido pon kena cari posisi yg betol2 selesa.. kalau tak.. tahan la sakit sampai tertido..
Hari2 meleleh air mataku menahan sakit
Apa-apa pon aku akan tempuh semua ni demi si comel tersayang ^__^
To suamiku tercinta..tq selalu jaga isterimu ini..huhuu
To bakal2 ibu.. Jangan lupa minum susu
Banyak khasiatnya ^__^

-
-

*Mak Mrtua & A.Long  dah selamat sampai di KLIA tengahari tadi dari Makkah..Alhamdulillah.. =)
* Tak sabo nak balik kampung malam ni


Tataaa
^____^

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers