Friday, November 2, 2012

RaYa HaJi KaMi =)


Raya Haji family aku =)
Tahun ni kali kedua Raya Haji kat Rawang
Kalau raya kat kampung tak dapat la kumpul ramai2 macam ni..


Ikutkan ramai lagi.. tapi ni jer yg sempat tangkap =)



With Ayah, Mak & En.Suami

Kesayanganku =)





Bihun Sup Rusa 

Nasi Ayam.. gambar nasi lupa ambil :P

Banyak lagi makanan yg ada..ni ja aku sempat tangkap  =_=

Kepala lembu.. ayah aku dapat masa sembelih lembu tu..
Tak pernah2 dapat kepala lembuu.. rupa2nya kepala lembu ni banyak betul isi..
kot leher dia tu lagi la banyak.... best jugak dapat =)
Tapi rumit sikit la nak proses.. mak & along aku uruskan kepala ni ^_^

Nampak tu isi diaa..=)


LOVE!
Raya yang menyeronokkan!! =)

^___^

**ujan lebattt..main ujan lagi la nampaknya ari ni =___=


Ok la..
Byeee




2 comments: