Tuesday, February 8, 2011

KaU MeNYeRaNg LaGiiiii

Hukkkk Hukkkkk Hukkkkk 


Tolong akuuuuu
Sakit dulu serang lagii
Perut aku sakit bangat
Dari semalam aku tahannnn
Macam kena hiris ja usus2 perut aku ni
Waaaaa... 
Mau nangis pon adaaa
Belakang aku pon kena kesan jugakk
Perut sakit.. Belakang sakit..
Nak p klinik malass
Nak tidoo x lehh sebab time keja..
Apa lagi aku mau wat hahh
Tahan je???
Ohhhh sampai bila aku nak tahan
Try minum air Habbatus Sauda' la
Semoga hilang sakit2 ni...
Ok
Tataaa totooo tutuuu


Nangis lagiiii



10 comments:

  1. amin... (kot habbatus sauda menjadi) haha..
    follow blog ni from link yg bg at sahabat blogger..salam

    ReplyDelete
  2. arap2 mjadi la ^_^ tq ye follow my blog

    ReplyDelete
  3. salam...

    dulu penah sakit camni...mula2 sakit perut..sakit belakang..last2 g klinik kena sakit batu dlm hempedu..bulan 8 ni oprate..

    bkn nk takutkan..p kena g klinik ye..sebab sakit dia berulang2

    ReplyDelete
  4. waaa..nangis laju2.. :'( kwn kt ofce pon ckp mcm 2..dia pon pnah kena.. nape lmbt sgt oprte?

    ReplyDelete
  5. thanks sebab support..
    ntahla dia selalu komen blog sy...
    then dia ader jer komen kat entry sy tu..tapi dia tak tahu kot sy dok perli dia. mals nak pk lagi..

    thanks taw bg moral suport ;) even tak pernah jumpe

    ReplyDelete
  6. uih...haaa tu laa jgn lelambat..takut nanti kena wt endoskopi..lg sakit tau..msk kamera dlm melalui mulut...

    cek2 sah ada batu kt hempedu...lmbt sbb bilik bedah penuh ehee..p kalau serius dia suh oprate kt kecemasn jek..skrg ni pakai ubt jek laa

    ReplyDelete
  7. Nana : Dear! ari ni dah xskit la. ^_^ beznyee.. smalam zti minum air habbatus sauda & air pnawar.. Alhamdulillah.. arap2 xskit dah pas ni.. Smoga Nana cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  8. Zue Cancer : wlcm dear.. ^_^ Jgn pk2 lagi k.. myb dia ada mslah mntal..

    Bez dpt frenz dlm blog ^_^

    ReplyDelete