Monday, February 7, 2011

Ohh HaRi iNi

Aku sampai KL kol 5.30 pagi tadi.. Bertolak lebih kurang kol 8 pm.. Giler jem semalam.. perjalanan sepatutnya 6 jam ja.. tapi dah terlebih jam plak..  

Ohhhh hari ni badan aku cukup lemah... Keja pon aku xleh nak tumpu.. Badan aku panas, kepala aku pening,, sendi2 sakit, perut sakit, kena cirit-birit plak, nak termuntah semua cukup.. Ni la akibatnya bila x cukup rehat & x cukup tidooo.. 

Waaa...time2 ni la perut aku menjerit kelaparan.. 'Wahai Cik Perut.. relax laa.. jap g aku bagi hang makan.. Time ni aku xlarat la nak p beli makanan..' 
Ni la akibatnya bila aku x spare makanan ringan kat office.. Nak mintak kat kawan2 maluu..

 'Cik Izzati.. balik keja kang sila p kedai untuk beli apa yang patut & simpan banyak2 dalam drawer k..'  Emmm.. X mau taip banyak2.. jari aku dah demam.. Ok.. 
tataaa titiiiii tutuuuu.. 


Aku DEMAM TaU!!!
-PiC FroM GooGLe-


*  RiNDu KaT Diaa

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers