Friday, February 25, 2011

KuRaNG AJaQQQ BeTooiii!

Alahaiiii
Malang tol nasib aku ari ni
Aku dapat hadiah yang paling x bez sepanjang idup aku ni
UuuuWaaaaaa.... bagitau kat ayah cek baru hang tau kot
Hang memang jahat la!
Sampai ati wat aku macam ni
Apa salah aku????
-
-
Ambik hanggg!!!
-
-
Aku x penah pon ganggu hidup hang
Borak dengan hang pon x penah
Hang dah malukan aku!
Hang dah wat aku gelabah tahap cipan!
BERANI sungguh hang nooo
Ikutkan hati nak ja aku SAMAN hang
Nak ja aku tuntut 1 juta kat hang.
-
-
Huhhh!!
Memang cari pasaiii
Nasib baik la aku ni baik hati
Aku xmau la saman2 ni
Aku tau hang xdak duit
Nak bayar 1k pon hang xkan mampu
-
-
Napa la hang x bagi hadiah 2 kat orang len
Hang tau dak hadiah 2 busuk! cair plak 2!
Yeeekkksss!! Geli aku!
Jaga la wahai Burung Gagak!
Berani hang berak kat kain aku
Dah la banyak najis hang 2
Ntah brapa bulan hang x berak
Kelam kabut aku & Cik Kiah tadi
Dah la tisu pon xdak
Harap tisu  Cik Kiah yang dia dok lap2 peluh 2 ja
Pas 2 tpaksa guna resit2 yg ada dlm dmpet aku
-
-
Dah la aku pakai kain hitam
Sah2 la nampak kesan najis 2..
Emm..
Pas 2 Cik Kiah tolong belikan air oren yg jual tepi jalan 2
Tapi xkua gak
Pas 2 p cuci kat toilet.. huhh.. lega..
Kua pon najis burung 2!
Xpelaa burung oiii.. aku maafkan hang
Aku tau hang sakit perut.. xdan nak p toilet..
Terima kasih banyak2 la bagi hadiah kat aku noo..
Sangat wangi okk..
Wek!
-
-
-
* PERINGATAN : Sapa2 yang rajin jalan2 kot Jalan TAR, Sogo, 
Pertama Complex & Masjid India
SILA HATI-HATI... banyak burung gagak kat kawasan 2.. Bila nak malam lagi la banyak..
Sebelum hampa kena macam aku bek hampa beringat...


* To Cik Kiah tq ye tolong saya tadi  ^_^

Ok







8 comments:

  1. kih3..
    kesiannya..
    kena tahik burung ka chek??

    ReplyDelete
  2. wahhh.. berani gelak ek?? haha.. kena najis burung la :(

    ReplyDelete
  3. hahah sabar jela . ingt kan apa td . Miihhhaaa

    ReplyDelete
  4. special entri jadi follower ke 100 TOWARDS INFINITY

    http://haidoctorhafiz.blogspot.com/2011/02/follower-ke-100-dan-200.html

    ReplyDelete
  5. Oshin : hehe ^_^
    Nobita : eeyeekksss..haha
    Dr Hafiz : Tq Dr Hafiz.. ^_^

    ReplyDelete
  6. salam izzati,

    Ai juga pernah kena tahi burung di situ tahun lepas. bessar lagi tuh.

    Ai ade buat entry khas utk awak. sila ke blog Ai ye

    salam kenal

    ReplyDelete
  7. Wsalam dear..

    nasib kta sma kan.. haha.. sy pon kena besar jgak.. malu gilaa.. ^_^

    tq ye! salam kenal ^_^

    ReplyDelete