Wednesday, October 24, 2012

BaBY ^__^



24/10/2012 - Appointment dgn doktor
First time kena ambil darah.. gelabah gila tadi =_____=
Nasib baik hubby ada.. kurang sikit gelabah tuuu
Tak sakit rupanya ambil darah..aku ja gelabah lebihh 
Urine aku plak terlebih gula =___=
Sepatutnya sebelum jumpa doktor tak boleh minum manis2
Makan pon kena jaga2 jugak.. 
Pagi tadi aku dah bedal macam2.. minum milo.. mkn kuih.. koteaw..
Nasib baik tak kena minum air yg org dok cakap tak sedapp tuu..
Doktor cakap bulan depan kalau gula terlebih lagi memang kena minum
Maaflah.. ni pengalaman pertama saya =__=

Lepas ambil darah tu.. scan baby plak..
Time ni yang aku tunggu2   ^___^
Hubby pon excited.. first time dia tengok..heee
Dah nampak kepala, body & jantung baby dok dup dup dup 
Mula2 tu baby tak gerak.. pas tu mula la dia gerak2.. pusing2..
siap angkat tangan pegang telinga lagiiii.. (tak tau la dia dok garu ke ape..heee)
 Bestnyaaa tengokkk
Rasa nak nangis pon ada..
Siap rakam lagi time baby gerak tu
Indahnya ciptaanMu Ya Allah.. ^__^
Doktor cakap baby sihat.. Alhamdulillah syukur..
Next appointment 21/11/2012
Tak sabo nak tengok si comel ni gerak2
Love u baby!!!!!!!!!!! MuahhhhhhMuaaaahhh!!!
^________^


Kad rawatan 

Permata hatiku & suami ^__^

Sampai sekarang terbayang-bayang baby dok pusing2
Semoga dipermudahkan segalanya.. 
^__________^


13 comments:

  1. ui, 24 mei tu bulan bile pulok.. hekhek

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik awak perasan..tq yer!! hehehe

      Delete
  2. Alhamdulilah semuanya baik. Heee. Fie yang baca pun dah rasa gembira apatah lagi awak dan suami yang merasa. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamduillah ^_^ mmg gmbira sgt..heee =)

      Delete
  3. Thniah izati...bestkn...kak fyzz pn mcm awk my 1st preggy umo 23 thn

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq akak.. wahh..akak pn jadi ibu muda la ek ^__^

      Delete
  4. waaa...besnyaaaaa....,nk jgak..hhihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak jgak ke? cpt2 kawin tau..hehehe ^_^

      Delete