Friday, March 11, 2011

Aku TeRKiLaN

Camat Petangg...
Aku tengah terkilan tau x..
Terkilan sebab x dapat balik kampung..
Kawan baik aku & sepupu aku kawin..
Sob Sob Sob

Bukan x nak balik kampung sebab 'malas'
Tapi sebab -tuuuuttt-
Memang sebab 2 x dapat dielakkan
Aku x leh bagitau la sebab apa..
Huhu..

Baru ja lepas call Ida (My Frenzz)
Mintak maaf sangat2 kat dia x dapat balik..
Huuwaaa... kesian kat diaa..
Aku betol2 mintakk maaffff Idaaa..
:'(

Apa2 pon aku nak ucap...
SELAMAT PENGANTIN BARU
to
 Siti Nor Hasida Johari & Noor Suzieta Kamis
Semoga bahagia disamping suami tercinta
Semoga dapat anak2 yang soleh & solehah
Semoga kekal hingga akhir hayat
~Jangan marah aku nooo~


My FReNzzZ IDA... ^_^

Ok
Bye
^_^

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers