Thursday, March 24, 2011

PeNgaLaMaN

OMG!
Ternganga la aku ari ni
Kena jaga kaunter pelanggan kat lobi
Sah2 la orang mai tanya macam2
Termasuk la tanya pasai benda yang aku xtau
Nganga la sorang2 kat cni
Tadi aku dah gagap2 dah nk jawab
Aku kena lebih confident!
Alahaiiii confident la sangat
Nak ja jerit2 kat cni
Pas 2 buat2 pengsan
Pas 2 mesti x kena jaga dah kan.. huhu

Xpa... ni 1 pengalaman buat aku
X la aku terperap ja kt office
Skali kena jaga kaunter pelanggan ni
Memang padan muka aku.. haha
Tapi aku happy gak
Aku dapat belajaq benda baru
Pengalaman 2 yang akan mematangkan kita
^_^

Ok
Bye!

2 comments:

  1. Assalamualaikum

    ala ciannya budak comel kena jaga kaunter

    ReplyDelete
  2. Wslam..

    seram sejuk jga knter..huhu =)

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers