Wednesday, March 2, 2011

SaYa NaK GeMooK


Hai kawan2 yg cantik2 & hensem2
Ari ni baru aku tau ramai jugak Sahabat Blogger nak gemOOk yerr
Ingatkan aku sorang jaa.. huhu..
Gilerr susah nak naikan berat badan ni
Masa aku kecil montel btoll
Bila dah besaqq kurus pulakk

Bosan pulak bila orang asyik teguq..
Kurus salah gemOOk salah..
Kang bila aku terlebih gemOOk hampa sibuk2 nak mengata plakk
Kadang2 yang teguq 2 badan macam tlebih makan
Tapi ada hati nak teguq aku.. 
Kang aku cakap hang macam belon terasa plakk
Huhh.. susah nak puaskan hati semua orang



Sejak aku minum susu dutch lady full cream, vitamin C & B Complex

Berat aku dah 45kg.. sebelum ni 40kg ja
X sabo nak capai 50kg!
Baru kena dengan ketinggian aku.. huhu
Hampa bleh cuba cara aku 2
Kalau hampa ada cara len bgtau kat aku yerr
^_^
SuSu KoTaK BeSaQQ PuNYaaa... SANGAT SEDAP!!!!!
-pic from google-
250ml -pic from google-

Izzati Montel


Ok!
Bye Bye Byeeee!
^_^



4 comments:

  1. zaty pula nak kurus. badan naik mcm mendadak macam tiup belon.hehe

    ReplyDelete
  2. ezaty : hehe.. xpe2.. awk nk kurus, sy nk gemook.. =)

    ReplyDelete
  3. hmm...
    dah berjaya gemuk belum cik izzati?

    saya masih belum berjaya lagi neh.
    apa petua yang kamu practice skang, nak gak try!

    share lah! hehe

    ;)

    ReplyDelete
  4. Baru nek 5kg.. sy dok minum susu & mkn vtamin jer.. =)

    ReplyDelete