Monday, March 14, 2011

BiLa EmoSI TeRGanGGu..

Bila emosi aku terganggu..
Aku mula lapar..
Banyak makanan berlegar2 kat kepala aku..

Chicken chop..
Secret Recipe..
Pizza Hut..
Cadbury..
Ayam Penyet..
Kuih Seri Muka..
Kentang Goreng..
Mee Kari..
Laksa Utara..
Laksam Utara..

Tolong belanja akuu..
Tolong...
Tolong...
Adooiii... boleh ke suruh org belanja mcm ni?

Ohhh.. amat darurat skali aku kali ni..
Terlampau tamak HaLooBaa
Mungkin aku terlalu emosii..
Maaf sekali lagi..

Emosi dah membuatkan aku xdak selera nak buat keja..
Bukan xdak selera nak makan..
Ini sangat melampauu..
Habislah kalau boss aku tau..

Esok aku akan kembali dengan emosi yg stabil..
Dengan semangat yg membara mcm bara apii..
Dengan beg yg penuh dgn makanan..
Supaya aku x lapar lagi..
Ok la..
Tataa..




No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers