Tuesday, March 8, 2011

NaMa SaYa NuR IzzaTi!! KeNaL TaK??

HooLaaa...
Nak bgitau hampa niiii...
Aku join segmen yang diciptaa oleh akak comel KHUMAERA.
Tajuk segmen ni macam tajuk entry aku ni la..


SiLa KLiK BaNNeR


Meh aku nak promot sambil memuji blog aku ni.. hihihi

Hampa mesti tengok blog aku sebab.........
-
-
-
JeNgg JeNggggg!!
-
-
-
SeBaBbb...
SeBaBbb..
-
-
BLog aku colour PINKKK... hihi
SeDaP MaTa MemaNdaNg.. SeDaP BaHu MeMiKuL
Aku banyak citer pasai life aku jer..
Segala entry yang aku wat tulus & ikhlas dari hati aku yg suci murni nii.. ^_^
Kadang2 aku selit pasaii info2 yg menarik sampai hampa tertarik-tarik
Hampa x kan jemu memandang blog aku ni..
Kalau hampa jemu sila keluaq dari sini sikalang!! haha


Blog aku xde la glamor macam blog orang lain..
Follower pon bawah 100... 
Soodiihhh betoiii.. sob sob sob
Apa2 pon blog aku memang best!!
Kenapa aku puji memuji blog aku?? 
sebab blog ni aku punya..hak aku..suka hati aku ler.. =)
Ok..
Dah habis memuji dengan riaknya.. hehe
^_^

Sapa2 yang nak join.. baca syarat-syaratnya kat bawah 2 dulu..


*Copy dari entry akak Maera..
I
I
V
1) Buh header maera kt atas nun
2) Buat entry dengan title "Nama Saya .........!! Kenal tak??"(letak la name korang jgn letak name maera lak..muhahaha~)
3) Buat ayat promo blog anda contoh :: "Blog sy best sb byk tutorial dan awek-awek cung..=P"
4) 
Tinggalkan link entry kt sini ea.. (bukan kat entry Cik Izzati ye)

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers