Monday, March 14, 2011

TiBa2 TeRBeNGaNG

Maaflah...
Tiba2 aku TERbengang..
Ntah kenapa... aku tertinggi suara tanpa sedar..

Tapi..
Aku memang marah..
Kenapa ko boleh tanya aku soalan yang ko dah tau jawapannya
Ko boleh buat macam x tau apa2
Padahal surat yang aku hantar 2 'surat berdaftar'
Ko yang terima surat 2

Bila aku call ko tanya aku macam2
Seolah2 ko x baca langsung isi kandungan surat 2

Tiba2 ada aura naik kat kepala aku
Tiba2 aku tinggi suara dengan ko..
Lepas 2 boleh plak ko ckp
'boleh x call balik jap lagi..ada orang call ni'
Ko pon letak..
Ohhh... ko ingat aku nak hadap ko je ke??
Banyak lagi org aku nak call..
Huhh..
Maaflah..
Aku cuma nak ko bagi feedback secepat mungkin..
Dah 2 bulan aku tunggu..
X kan susah sangat nak bagi kerjasama..

Plezz.. jangan buat macam ko x tau membaca..
Huh..

Maaf aku TERbengang..

Bye..


2 comments:

  1. kasi tampaq sama dia..huhu.. puah hati aku.. tu buat2 tak tau la tu..

    ReplyDelete
  2. mmg dia wat2 xtau.. terus hilang kesopanan i tau..haha

    ReplyDelete