Wednesday, March 23, 2011

LuLuS Ke TaK?

Salam…
Hari ni rasa kelam kabut sangat
Ntah apa yang aku buat
Nak kata aku sibuk pasai keja office x pon
Huh… mungkin aku sibuk berfikir hal 'itu'
Lulus ke x.. lulus ke x.. lulus ke x.. lulus ke x..
Alahaiii… runsing aku dibuatnya
Arap2 lulus laa..
Kalau x lulus kecewaa tahap  nangka busuk
Doa2kan utk aku tau
Bismillahir rohmaanir rohimm..
“Ya Allah.. permudahkanlah segala urusan Nur Izzati binti Ramli”
Aminnn.. Ya Rabbal 'alamin..

^_^

Ha, tq tau doakan untuk aku..
Sorry la sayang2ku.. aku x leh bagitau ‘lulus’ untuk apa
Yang pastinya untuk perkara yang baik2 ajaa..
Rasa dup dap dup dap tunggu panggilan dari  ----------
Lalalalalala… menyanyi  utk hilangkan kerisauan + ketakutan + kegelisahan + bla bla bla
Teeeeeeeeeeeetttttttttttt
Masa update blog dah tamat
-
Bye Bye Bye 


Ambikk PiC kat Google..huhu
^_^

2 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers