Tuesday, April 19, 2011

BoNuS? MaSYuK!


BoNuS
PuNyA
CeRrr





HuHhhhh!!!!!!!! Biaq betoi bonus aku banyak ni!!!!


Emm.. tak sangka dapat bonus lebih.. =)



Ehem... leh la belanja awek tengok wayang..



Bonus aku lebih dari yang dijangkakannnn



Dah dapat bonus kena tukaq imej.. Apamacam? macho tak? Rock bebehhh!!


Bonus dapat bini pon dapat lorr


Mai cek maiii.. kita p shopping kat pekan


Alahaiii... ramainya nak p cucuk duitt


Happy la hampa.. Aku sekupang pon tak dapat.. Sedih.. Sedihh

Rasa nak tembak ja bos aku! Taik idong masin betoii!!



Ok dah abis
Tata
^_^

-email dari akak aku-










6 comments:

  1. x sbr nk tunggu bonus ni.. byk nau benda soping yg pending nih, hehehe

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. =) tpi ntah dpt ke x bonus thun ni :( kena tggu PM umum la..

    ReplyDelete
  3. sabo je la izzati..ingt kan tui dpt bonus..huhuhu

    ReplyDelete
  4. alamak...nape baru arini jumpe Post cam gini...lawak...nak menyelit kat lis follower leh?

    ReplyDelete
  5. Zippo miller : nak menyelit? mmg dialu-alukan =)

    ReplyDelete