Wednesday, April 20, 2011

WaJaH YaNg DiRiNDui



RiNDu SaNgaT-SaNGaT TaU!! 


EN. M

EN. F


EN. F

CiK M



CiK A


Gambar kat atas 2 bukan wajah sebenar orang yang aku rindu
^_^
Saja aku tarok gambar depa..huhu


Gambar kat bawah ni wajah sebenar insan yang teramattt aku rindu!!!!

ToK TeRCiNtA

Rindu suara dia..
Senyuman dia..
Ketawa dia..
Leteran dia..
Macam2 lagi la yang aku rindu!

Sekarang ni hanya gambar pengubat rindu..
Tok aku meninggal dunia pada 26/01/2011
Rasa kehilangan sangat..

Tok... rindu sangat kat tok :'(
Sebak bila kenang kenangan bersama tok..
Tahun ni beraya tanpa tok.. :'(
Macam x percaya tok dah pergi wat selamanya..
Sedih sangat....

Semoga tok tenang kat sana..
Semoga tok ditempatkan di kalangan orang yang beriman..
Sayang tok.. :'(


Al-Fatihah..



5 comments:

  1. tu y aku pelik tu.. windu beno ko kat aku..huhu.. besaba la syg... die slalu senyum...ketawa...berleter..tapi dari jauh....

    ReplyDelete
  2. al-fatihah..

    rindu kat arwah Tok juga uhuk2...

    ReplyDelete
  3. AlFatihah...izati..moga tok di tempatkan di kalangan yg org yg beriman AMIN...nsyallah

    ReplyDelete
  4. Mas : he2.. nak rindu kat mu wat pa.. ari2 tgk.. =) tq dear :-)

    GKSB : kita sma2 rndu kat depa dear.. hukhuk :(

    Fyzz : TQ dear.. InsyaAllah.. :-)

    ReplyDelete
  5. jgn cedih2....stgi kmi pun cedih gak...rndu kt tok wan kmi....huhuh :-(

    ReplyDelete