Monday, April 25, 2011

OK TaK HeADeR aKu?

Salam..
Dah tengok header aku?
Template aku?
Ok tak?
Huhuhu

Kali ni baru betol2 pink
Sebelum ni pink + hitam.. tak nampak sangat pink 2
Kali niiii.. ambik hang.. penuh dengan pink
Sakit mata kan? hehe
^_^

Akhirnya berjaya jugak aku buat header sendiri
Walaupun nampak tak comeii
Tapi aku puas hati dengan hasil kerja aku
Nak komen?
Silakan..
Aku kan budak baru belajar
^_^

TQ Mastura sudi bagi tunjuk ajar
Cayang kamooo
^_^
Ilmu dari kamoo saya turunkan kat Kak Hunny..
Huhuhu


Ni HeaDeR MuLa2 Aku BuaT.. NaMPaK CoMoT


Ni yg aku tarok kt  atas 2.. 

Silalah gelak sambil guling2 @ 
Silalah senyum sambil tersipu2 malu @
Silalah kutuk secara berbahasa 
^_^

Ok
TaTa

6 comments:

  1. Wah tahniah...cantik...tapi nape tutup mulut hehehhe saje tanye..

    ReplyDelete
  2. Ok la..kiut dn miut cam izati gak...:)..kak fyzz pun cam nak tukaq gak la header..tp nnti2 la..bz la dik

    ReplyDelete
  3. aku suker y bawah tu semestinyer..
    heee..glamer name mak, nyah..heee..
    p la mengaplikasi ilmu y aku bagi tau tadi pulak..heeeee...gud luckkkk!

    ReplyDelete
  4. Zippo miller : tq ^_^ mulut 2 tlebih mncung..2 yg tutup..hehehe

    Fyzz : TQ dear! klau akak bz sruh mas buatkan..dia lgi pndai =) hihi

    Cik Kiah : Sdah psti i akan glamerkan nma u nyahh..hehehehe

    ReplyDelete
  5. yg 1st tu pun comey la....cuma tulisan kurg mnyerla...no2 tetap kiut...hehe

    ReplyDelete